jag känner en framtid med mig och honom i

har inte riktigt haft tid till och skriva.. men igår var jag iallafall
 i skolan och sen vid två tiden skulle jag till tandläkaren. syster
hängde på. :) och efter det gick vi inne  på söderpunkten
och jag fick lite saker av  henne, så det tackar jag för ♥
sedan var det bara hemåt, fastnade framför  min laptop 
och satt vid den i princip hela dagen. gjorde massa
saker jag legat back med så det var skönt o få allt gjort!
klockan ringde sju imorse men jag kände mig krasslig så
fick stanna hemma idag, och ja jag mår dåligt, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: myan.blogg.se ;D

jag är också sjuk, så sjuuuukt jobbigt :(

2009-02-10 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0